Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

Sebelum & Sesudah Berkahwin

selepas berkahwin: inilah wajah terbaru saya:)




Sebelum: on da way nak potong rambut


sehari selepas majlis bertandang aku gunting rambut sbb dah dekat 2 tahun tak potong rambut. konon pilih la tempat yg establish nak potong rambut nk dapat hasil paling cun. tapi......

harammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!

aku potong rambut kat Thomas&Guys Sunway Piramid . dia kasi amoi potong rambut aku, kejap gile.. mase dia cakap dah siap aku tgk rambut aku mcm tak siap potong. dekat pat lima kali aku suh betulkan rambut aku tpi last2 ni la hasilnya..

mmg aku tak puas hati..tapi nk buat cam ne..dh potong. nak tak nak kene tunggu rambut panjang & carik hair styler yang better!

yg aku tak puas hati sbb dah pergi tempat yg konon profesional pun , rambut aku tak jugak cantek! haishhhh!!!

No comments:

Post a Comment