Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 27, 2011

Review Subak Restaurant & Kali pertama menyambut hari ulang tahun suami

on da way balik rumah~~~

saje aku pos gedik..heeeeeee

portion kecik gile!celah gigi aku pun tak lepas nih!!!

my besday boyyyy!







kat rumah lagi .. baru nk bergerak ke luar..hohoho


baru lepas mendandan diri utk celebrate besday boy


24 Julai hari tuh bufday hasben aku. kali pertama sambut as hubby wifey. aku pilih subak restaurant sbb review dia yang agak gempak..huuhu..tapi...tak semenggah spt yang direbiu!!!


petang tuh we olz bersiap-siap ke Subak. sebelum pergi dah call utk reservation & call utk amek direction.gerak dari umah lepas magrib. sampai sana dekat 8.30.. nak masuk jalan ke restoran tuh, pergh! i tell u, horror okeh! dalam gambar & review bukan main, aku sampai seno biasa aje..huhuhuhu..

sebis terhegeh-hegeh! bukan main susah nak order ! huhuh..

part makanan pulak, name menu & description bagai semua! tapi sampai-sampai sadis hokeh! portion kecik!tak berbaloi dgn rega dia!!! mencik2!!!!

dah la tempat tuh gelap, mmg aku tangkap gambo tak bape nk nampak ler! habis makan terus blah sbb dah maleh! tak syok sbb hambar gitewwwwww!huhuhuhu

ini pendapat personal aku base on my experience, mgkin orang lain rasa best!

korang yang penah pergi rasa best tak??

No comments:

Post a Comment