Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 27, 2011

Review Baju & Designer Baju Nikah & Sanding

Baju Sanding stail moden pilihan aku.. :)



Baju Nikah yg aku sayang!heeeeeee

i love my tudung so much! :) unik sgt kan?

dress modern utk akad nikah

my designer ~~ ketika jamuan kecil selepas majlis akad nikah :)


my baju nikah & sanding is by Unaisah Azlan. :)

aku chop dia bulan 7 tahun lepas, aku tunang pun 10.10.10.. gile awal kan? tapi tak awal jugak sbb mase aku chop dia pun dah full beberapa bulan utk tahun nih..huhuhu..

i love my wedding attire soooooooooooooooo much! unique & tersendiri :)..easy deal with her.

secara personalnya, she is very kind & sgt understanding.. aku tak tipu..

for the design, she's more simple & unique..

ye!aku dapat baju pada pagi aku nak nikah, sabtu 9 julai 2011..hohooo.. agak risk di sitew. fitting pun last minit. kalau cah tak sampai kat JB alamat aku pakai baju kurung raya tahun lepas je la utk nikah!hahhaha.. aku cakap sungguh-sungguh kat family yg my baju akan sampai jugak! sbb dorang dah bising2, bajunya tak nampak2. its normalkan? i take it easy :)

the day she come, i ask my sis to pick up her & sister at Tol Kulai takut sesat nanti lambat..kalau lambat nikah kene drag pkol 12.30..huhuuhu..tak mo2! elok tengah make up semua, cah pun sampai.. semua orang suprise my wedding attire! i love it so much!!! cah yang tolong aku pakaikan baju & tudung yg superb cool! :)

after nikah & sementara nak bersiap utk sanding, i ask Unaisah to rest at my family homestay sbb kat sitew ada vacancy :)mase bersiap utk sanding, cah help to wear the dress once again.. :) i put her at my VIP table mase tgh bersanding. walaupun dia deliver lambat tapi aku sgt appreciate sbb dia sudi pergi johor anta baju & siapkan aku.. :)

overall, both dress soooooooo comfortable at the day!

thank you so much Cah! :)

1 comment:

  1. boleh tahu x..berapa cost awak tempah baju kat die yer? tq...

    ReplyDelete