Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 23, 2011

Gambar dari Official Photographer ( Majlis Resepsi Johor) - Trisno Photography

gambar-gambar ini aku cilok dari blog photographer aku..heheheh
http://trisnophotography.blogspot.com/2011/07/suzana-shah.html













Trisno Photographer yang aku tak yah nak kenalkan pada orang johor. ekceli aku booking trisno dari bulan 7 tahun lepas sebelum aku bertunang lagi sbb aku tak dapat book dia mase tunang. tarikh aku tunang dia full, lambat 2 hari je..haishhh

aku sgt proud dgn trisno sbb dia deliver job sgt2 bagus..aku tak dapat pape komisen pun aku promote dia . just sharing, he is one of best things in my wedding..seriously!

dia buat slideshow utk projektor aku secara mendadak & sgt2 cantik! guna gambar nikah masa pagi tuh jugak! mmg serius aku rasa terharu sbb dapat photographer yg baik sgt2! sebis mmg tip top! PR pun terbaekk!!!!

Lepas 2 hari dia upload kat FB, gambar 3 keping je tpi lepas tuh dia upload gambar kat blog dia! mmg aku melompat sbb cantik sgt2! aku mmg puas hati!

Make sure korang pilih photographer yang terbaek utk hari bersejarah korang taw!if u hire photographer , consider the testimonial & every thing, especially track record .. bukan tak penah dgr photographer tak deliver album bagai sume. tak kisah la kalau mahal sikit tapi puas hati! sbb gambar sgt penting & antara benda yang kita bayar & dpt balik! maksudnya kalau bayar pelamin mahal-mahal pun tpi last2 tu bukan kita pnya,akhirnya pelamin akan dibukak dan dibawa balik oleh decorator. better invest pada gambar & video, yang kita dapat balik atas bayaran kita: ini pandangan ikhlas aku. terpulang pendapat masing-masing.

Trisno Photography:
http://trisnophotography.blogspot.com/
013-7714934

No comments:

Post a Comment