Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

tergendala!

tak perlu aku nk citer pasal misi bantuan kemanusian..WATEVER!JUST FORGET ABOUT IT!tapi.. yang aku tak puas hati..wah!ckp sikit tak bole..nk terasa..but the fact?tak bole langsung di cakapkan..dewa dewi kah?masih nk memihak pada sang @#@$ tuh..ok!fine!i dont care about dat!actually aku sbnarnya ..ntah la!bole tak aku nk asingkan diri aku dari semua nih!rasenya cam tak perlukan je nk masuk campur hal org lain..kan dia dh ade sang %#$@!#! yang baik &bertanggungjawab & sayang dia..kenapa nk sibuk pasal dia..lantak dia lah kan!aku nih sape?setiap kali pun dia akan menangkan sang %$@#!..tak bole langsung disentuh pasal sang !@@$@$..tapi kalau btol sang !#!@# itu baik kenapa aku tgk mcm terbiar je dia tuh?kalo btol syang ape buktinya?tak de jugak aku tgk bahagia.mgkin bahagia dari cara mereka.mungkin!nih dah kali kedua kot dia cakap aku begitu begini ..hrmm..yang dah lepas tuh lepas la!aku malas nk masuk campur hidup org yang kononnya berkeluarga..berkeluarga kah?motiff?NAME PUN AKU CKP MISI KEMANUSIAN!!takde pulak aku tgk sang !@$@%@# itu beriya-iya untuk mendeclare..harap-harap faham la..aku cuma cakap sahaja, tapi pada kamu, dia kan sang @@#@ yang hebat dan budiman.tak bole disentuh langsung tentang ia.balik-balik aku la yang jahat mulut kerana dia rase aku nih menjatuhkan maruah sang @!!!$@.baiklah!aku mintak maaf!jadi aku nih sape?hanya watak picisan sahaja.eh!kamu mmg bagus, bijak & pintar dengan segala yang kamu buat!tgk la ape yang kamu buat!kamu mmg bijaksana&membanggakan semua org kan?sang !@!# itulah hidup kamu , keluarga sudah tidak penting lagi & mereka sebenarnya bukan apa-apa pun pada kamu.orang lain tak mau ckap dpan kamu tentang ape yang mereka nampak, dengar , lihat & fikir.hanya aku yang bermulut lancang!ya!aku mmg bermulut lancang kerana sebenarnya aku simpati & kasihan dengan diri kamu yang terumbang ambing itu.yang terzahir dari aku hanyalah kerana sifat kemanusian aku.mgkin aku perlu berpendapat, biarlah kamu terjun dgn labu-labu kamu.kerana kamu mmg sentiasa btol & orang lain sentiasa salah & tak bole langsung sentuh tentang kamu & sang @#@$@$..marilah kita lihat ape tindakan ia selepas ini?adakah semua ini akan berakhir dgn baik atau sebaliknya. aku masih mendoakan yang baik-baik untuk kamu.aku harap kamu bahagia & tidak lagi menjadi bahan herdikan & kejian sang @$!$!! & keluarganya kerana ahli keluarganya telah mengdeclare bahawa mereka mmg tidak suka kamu & terpaksa menerima kerana TERPAKSA.kasihan kamu!inikah yang kamu mahu ?berkahwin walau jadi kejian org?aku tak mahu berkata - kata apa-apa kerana pada dia , ape yang aku cakap semua salah & hanya dia & sang @@#@!! sahaja yang betol.pada kamu keluarga kamu tidak penting kerana sebelum ini pun kamu mmg telah sedia menghina keluarga kamu dgn semua tindakan kamu dengan mempertontokan segala tindakan kamu & sang @#@$ dihadapan ahli keluarga kamu sehingga dia lari.dan lain lain yang tak perlu aku sebut di sini.kalau kamu hormat ahli keluarga kamu tentukan kamu tidak tergamak untuk mendedahkan segala keaiban & segala yang bertentangan dengan norma-norma hidup sebagai seorang islam & melayu.aku juga bukan manusia sempurna tapi aku masih berpegang kepada kasih sayang & hormat keluarga.walau aku ini di cop dengan segala cop.namun aku masih belum tergamak membuka pekung di dada di hadapan ahli keluarga sendiri & orang lain.aku cume berharap kamu akan menjalani kehidupan yang lebih baik selepas ini.semoga semua akan baik-baik sahaja & jadilah manusia yang berakal fikiran matang & fikir ke hadapan.aku sudah tidak mampu berkata apa-apa pada kamu.lebih baik aku berdiam diri & berpeluk tubuh sahaja.kamu lebih tahu segala-galanya kan?seperti aku katakan tadi kamu mmg bijaksana & bijaksini.hiduplah kamu dengan bahagia.aku minta maaf atas kelancangan aku tapi aku takde berniat apa-apa pada kamu.aku cume harap yang terbaik untuk kamu untuk meneruskan kehidupan dan akan datang.aku sedar aku sentiasa menjadi penyibuk & menyakitkan hati kamu sahaja.maafkan.kamu abaikan je la aku ni sebagai watak picisan .mgkin kita tidak ditakdir seperti ultraman dina & raksasa.

hari nih aku nk balik Jb lepas keje..mlm smlm dh teringt nk amek kabel nk transfer gmbar semlam pergi berendut..hohoho!akhirnya terlupa & tergendalalah segala review survey smlm - pelamin, DIY guest book , kasut bride dan mcm2 lagi.haish!!

kene tunggu lame sket ar cenggini!lepas balik jb baru ade entry baru..pas tu lupa citer yg sbm nih..baiklah!mari kita carik kabel ya!

No comments:

Post a Comment