Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 11, 2013

citer nak letak nama utk my princess

sebelum aku mengandung lagi, aku dah ade nama untuk anak perempuan aku .
siap aku announce kat Hencik S & family aku.heheheh
kalau anak lelaki aku suh ayohnya yang letak nama
nama yang bebenor aku nak letakuntuk si kecik nih ialah :

Ayra Alveena

yang bermaksud :

Ayra - respectable
Alveena - Highness


bile nak preggy, dari preggy 3 bulan  dan bile scan doktor ckp my baby is girl , aku dah ckp dgn Hencik S
tentang pilihan nama utk anak kami.
tiap-tiap malam sbm tdo mesti aku tnya Hencik S 
ok tak nama yang aku nak letak?
Dia kata nanti dia fikirkan
kadang-kadang dia wat2 tdo lah
sebab nak elak topik nama nih
kadang2 dia ckp 
' awak tunggu je saya balik register baby - baru tahu baby nama ape' 
sje nk kedengki aku ..hehhehe
yang bebenornya dia tak bape minat sgt dgn nama Alveena
bukan sbb x-gf dia nama Alveena..hehehhe
x-gf dia pun nama lain yang pasti bukan Alveena
alasan dia Alveena tuh terlalu moden & komersil

gitew katanya..

kalau Hencik S, dia nak letak:

Ayra Alina
Ayra Syafiqa

macam2 lah.. aku pulak bangkang! sebab nama belakang yang dia nak bagi tuh very common

so masa nak dekat2 tuh, we olz finalize

Ayra Az-Zahra
Ayra Zara

antara dua nih, yang finalnya & register guna nama

Ayra Az-Zahra

maksudnya :

Ayra : Respectable
Az- Zahra : Excellent & Smart

masa nak pergi register, Hencik S siap suruh aku taip nama anak dalam hp dia 
sbb nak confirm kan ejaan

hari ke 4, Ayra dah ade surat beranak
ayah buat kat JPN , PJ State depan Poh Kong PJ ( saje nak kasi details)
my kid bole collect bulan 3 nanti
kalau buat kat Putrajaya
immediately bole dapat.

ini lah, pemilik nama Ayra Az-Zahra
*
*
*
*
*


13 days old :)

semoga Ayra menjadi anak yang solehah,
anak yang baik,
mendengar kata Mummy & ayah
amin amin amin

2 comments:

  1. Dh bersalin kak zana..tahniah..xnmpk muke bby sgt la..

    ReplyDelete
  2. hehhhehe.. tq dear :)
    nanti akak upload pix terang sket erk..hehehehe

    ReplyDelete