Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 23, 2013

Review mandian herba dalam pantang

utk mandian herba, aku guna 2 jenis

1. Mandian Herba Sireh Emas

picture from : http://www.bengkungmoden.com/

aku pakai 2 bungkus
baunya mmg wangi
penggunaan:
kene rebus dalam periuk
pastu masukkan dalam baldi
campur dgn air sejuk
sampai jadi suam

2. Herbal Bath Amyway
pic: from google

aku rasa tak best
bau dia tak bape wangi
huhuuh
hrmmm
aku pakai 2 bungkus je
pas tu yang lain tersadai
rasa mcm tak selesa jew
penggunaan dia sama mcm
Mandian Herba Sireh Emas
kene rebus dulu
Herbal Bath ni dari paket dia pun mmg nampak
dlam bungkusan tu 
mcm serbuk je
tapi 
yang sireh emas 
ade mcm daun2 bagai
mgkin tu sbb wangi kot
ori dari yg mcm serbuk

aku mandi sehari sekali jew dlm pantang ni
mandi pakai water heater jew
ade la gatai nak mandi air sejuk
sbb kadang2 pnas
berpeluh2
nak rasa air sejuk
tapi ble masuk shower
takut nak mandi air sejuk
cuci rambut pun pakai
air water heater
hehehehhe

No comments:

Post a Comment