Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 11, 2013

Presenting my new sweetheart :)


just few hours kuar dari perut mummy :)

3 days- just back from hospital


ini lah buah hati baru saya : my newborn baby girl



nama : ayra az-zahra 

tarikh lahir : 30 Disember 2012

Masa : 1034

berat : 3.42 kg

Tempat lahir : Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia 

alhamdulilah :)

my baby keluar ikut tingkap, bukan sebab aku yang mintak operate tapi doctor terpaksa czer sbb Ayra dah terberak dalam perut. how we know baby dah terberak dalam perut? masa masuk labour room aku dh bukak 5cm ,doktor ckp nak pecahkan air ketuban- lepas pecahkan air ketuban, air yang keluar warna hijau. doktor tunjuk plastik air ketuban tuh warna hijau so terus dia suggest czer. aku pulak mmg dah bersedia fizikal mental terus ckp okay.  so itu tanda baby dah terberak dalam perut ialah warna air ketuban berwarna hijau instead of warna jernih. - details nanti aku citer dalam entry pengalaman bersalin >.<

3 comments:

  1. congratz dear for ur cute newborn princess!

    ReplyDelete
  2. Hai arya... selamat datang didunia ini... semoga arya menjadi orang yang berguna dan menjadi anak yang solehah...

    ReplyDelete
  3. schaz : tq dear :)

    mummy damia : tq very much. insyallah.amin

    ReplyDelete