Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 20, 2013

menghitung hari

hari-hari aku menghitung hari
bile nak habis pantang
hohohohoho

kalau tak silap
bersalin normal 44 hari
tapi utk org czer 50 hari

but aku ikut yang 44 hari
>.<
sbb hari ke 44 / 45
we olz nk balik JB

yeahhhhh!!
rindu umah, rindu JPO,
paling penting 
rindu makanan Johor:
Mee Rebus Tulang ZZ , Steam bot kat Dataran, murtabak larkin, rojak Asma
hahahahhaha
tu sbb nak blik hari ke 44
kalau balik skrg
terkebil2 je

esok masuk mgu ke 4
aku bersalin
alhamdulillah
rasanya badan makin sihat
cume tak bole nk buat keje berat
sbb jaga luka czer

masih lagi mengidam red velvet..
mgu depan dh bole makan kot

tapi kan kan
nape aku rasa badan aku
tak turun2 lepas bersalin nih erk?
padahal aku makan
sket je kot
very little
tapi mgkin sbb tak senaman
or aktiviti membakar lemak?
dalam takut badan tak turun
napsu makan tuh
bole tahan membuak2
cume tak dapat makan 
sekarang je

No comments:

Post a Comment