Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 18, 2013

hari ke 20 berpantang

Hi uolz :)
 today dh 20 hari aku berpantang 
Pantang yg x pantang sgt.hihihj 
Sehingga ke hari ni aku belum keluar rumah
 Paling jauh pun depan pintu je
 Dh 4 hari aku turun tangga , lepak kat rumah tamu bersama Ayra si princess mummy :) 
tempat czer tuh masih ade rasa sakit3..
but bole consider sakit yg mild..huhu
 Badan still xfully recover lagi 
Tangan yg sakit masa bengkak pun belum baik 
Hri ni dh start mkn ayam 
Dan hari ni pertama kali sembelit dlm pantang 
Rasa mmg xselesa.benci sembelit! Tpi dh setel. 
Alhamdulilah. Minum forlax 2 paket baru okay 
Rutin berpantang yg konsisten aku buat adalah bertungku Yang lain2 kelaut....hohoho 
 Penjagaan luka czer aku:
 1. Lpas mandi aku ketingkn pki hair dryer 
2. Tiap2 hari aky anginkn- londehkn kain batik pas tuh anginkn 
3. Masa mula2 tuh mak mentua aku ade la letak minyak ape ntah utk 2,3 hari pas tu x ltak dh 

 Ayra dh semakin tembab dan aku masih belajar segala2nya ttg dia- ayra anakku 
Rutin tdo dia, rutin penyusuan dan lain2 
 Masih belajar ilmu keibubapaan Demi dia- anakku
 Dh 2 minggu aku mengidam nak mkn red velvet 
Tpi takut nk mkn...huhuhuh 
Ye la dlm pantang kot
 Any harm kalau mkn kek dlm pantang? Hohoho

1 comment:

  1. salam..i dah lama ikut blog u since sblm kahwin lg..and excited bile u dh dpt princess...congratz...juz nak bagi suggestion ttg bidan...cuba u try jemari tradisional....rawatanbersalin.com.my atau rawatanbersalin blogspot...i lupa pula yg mana satu websitenyr....my maksu czer and amik pakej tu...best dia kata..selamat mencuba...aritu nak suggest dkt u tp segan....

    ReplyDelete