Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 17, 2010

affordable mobile spa

hai bride to be & kengkawan sekalian..

nih nk citer sket la psal mobile spa ..klik ---> sini

sebelum aku tunang aku ade la buat sket2 spa & rawatan kecantikan..tapi takde jugak aku nih jadi putih melepak & cun gile pun..tetap jerawat timbul mase tunang sbb aku piyed , ko!tapi kan sekurang-kurangnya aku buat jugak la daripada tak buat langsung kan kan..antara rawatan aku sempat buat mase tunang: mobile spa. & aku buat sendiri: tepek madu kat muka tiap-tiap malam sebelum tdo selama seminggu , tonyoh limau nipis kat muka & foot spa)..kalo mobile spa nih for sure kita nk org yang kita kenal & bole dipercayai , kan?fatimah nih adik angkat aku..so takde la bimbang kan..orang yang kita kenal.. =)

ok, ini lah dia review pasal mobile spa tuh:
(**siyesly aku tak de amek komisen ke ape ke.cume nk bagi info je..^_^)

-name therapist dia: fatimah tajudin .dia skrang buat master kat uitm shah alam -full time student.dia duk kajang jadi yang duk dekat kajang&bangi tuh bole buat selalu kan kan kan..so nih dia pnya part time & passion dia.dia amek course spa&massage kat utm.so mmg tak risau la .sbb takut jugak kalau silap urut.kang terteleng ke , tak berbaloi sungguh.so far dia ade knowledge bab spa nih..:)
-blog mobile spa di:http://www.theflowerpowerspa.blogspot.com/
-rawatan dia : urut , scrub, mask, wax .senang kata sume2 la pasal spa menyepa nih kan dia bole buat.
-rawatan spa dia by appointment only..jangan pulak korang call terus nk buat spa, poning kepala pompuan tuh nti..hehhehe..book la seminggu awal ke kan..senang sket dia nk buat prep utk spakan korang
-mase aku buat urut&scrub smpi tertdo u olz..pnya la syiokk..dia buat 2 jam..mmg best , hokeh!sbb spa dlm bilik aku.utk urut dia guna massage oil The Body Shop.wangi sgat taw & scrub guna lulur binari tak silap..dia urut satu badan mmg terasa,nk bukak baju ke tak bukak baju terpulang.tapi adalah lebih baik korang bukak baju baru terasa sedap dia & senang si fatimah nih buat keje..tak yah nk malu-malu.sume pun perempuan,kan?dia pnya la peramah weh!tapi tetap jugak aku tertdo..mmg puas!puas hati , hokeh!bukan puas lain..hahahah..dia kasi diskon lagi(eh!kalo kamu nk spesel diskon sila petik nama aku.cakap kat dia kamu nih kawan kak long suzana-confirm spesel diskon-hikhihkhik)


harga perkhidmatan mobile spa fatima nih:

skin lightening
face:rm30
-armpits:rm20
-brazilian:rm40; celah kang2 je:rm20
-full arms:rm50 (smpai shoulders; half arms:rm25
-full legs:rm60 (smpai peha),half legs:rm30
-full body:rm150++ (ikut size bdn)

body wax
-face:rm30
-armpits:rm20
brazilian:rm80
full arms:rm60 (smpai shoulders; half arms:rm30
full legs:rm70 (smpai peha),half legs:rm35
full body:rm180++ (ikut size bdn)
hands,fingers:rm10

massage(1jam):RM35
scrub(1jam): RM40




utk pre-wedding photoshot & wedding pun aku amek dia lagi untuk buat spa..^_^

pre-wedding photoshot
-Fitting& pilih gaun: 26 December 2010.
nape nk fiting?sbb mase photoshot nanti aku akan pakai 3 gown & 1 costume dari collection dorang .Hencik S pun semo - pakai 3 suit & 1 costume.nti 3 gown pulak kene pilih wedding dress & evening gown.tu yang kene pergi pilih & fitting segelo..kalo tak, motif la kan, nk pergi fitting segelo..dh le aku tgk baju kat seno labuh sahejo . aku nih alahai ketot je..ntah cam ne la nti?dah Hencik S pilih pakej photography Lasposa nih ,ade baju segelo aku lanyak je la..tapi dlm hati excited jugak, sebenarnya..hahahhhaha..
-Photoshot session: 8 January 2011
Outdoor&Indoor

si Sophea, consultant Lasposa nih, asal aku dtg jumpa dia je mesti dok pesan itew ini suh buat spa&padicure & manicure untuk amek gmbar pre-wedding, supaya nampak cantik mase amek gmbar nti.siap pesan jgn gunting rambut pendek lagi..hahaha..baiklah, demi untuk mendapatkan gambar yang cantik & rupawan(ayat tak bole blah!)aku sanggup dengar cakap kau, sophea!

demikian la citer aku yang berspa segelo untuk pre-wedding photoshot..:)

sharing is caring , kan kan kan kan?

7 comments:

  1. ehee..
    syoknya baca kisah org nak kawin ni..
    mcm2 ek kena wat b4 kawin..
    nak jd raja sehari la katakan..heee

    ReplyDelete
  2. wah...memang affordable la...

    erk...tepek madu kat muka untuk ape yek?

    ReplyDelete
  3. ira:tu la..berdarah hidung nk buat itu ini..T_T..mcm3 taw..smpi tak larat nk buat..ngeh2!

    syima: kan?tepek madu utk bagi muka moist..kulit kering elok letak madu.. :)
    selamat mencuba..

    ReplyDelete
  4. macam best je spa tue :) nak jugak la try!
    petik name u kan? HEHE

    ReplyDelete
  5. haah..petik je name i..confirm spesel diskon..hehehhe..
    try la..mmg syiok i tell u..:)

    ReplyDelete
  6. syima syaz:madu tak buat muke kita berminyak dia bagi moist je..no worries..i pun kulit berminyak..letak madu juga jadikan muka tegang..kaedah nya i letak mase nk tunang supya tegang kulit..hehehhe

    ReplyDelete