Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

Wedding outift & doily paper

mari citer pasal wedding outfit yang buat aku rase nk lompat katak &tdo lena dgn senyuman..hahahahha..akzegerat sgt citer aku kan..hahhaha..tpi siyes!aku sgt excited dgn bju tawen aku sbb unaisah yang buat...smlm pergi cuba baju yg dia buat ~ntah hape panggilnya aku tak thu.baru cube baju tuh pun aku dh excited gile...kalo jumpa cah mcm tak reti-reti balik pulak aku nih kan..hohohohoo..dkat pkol 11 lbih baru balik smmlm..overkan pompuan nih..gile tak excited kau!citer psal baju nikah & reception..aku citer sket la pasal baju2 nih kan...utk nikah , bertemakan arab la kunun karer pink merah gitew.aku pilih style sari yanti nikah gitew, ala-ala play safe kan designnya? sbb mula-mula igt nk amek modern design tapi bile fikir orang tua dan nak matchkan baju melayu susah la pulak .so design baju dh setel sbb cah dh tunjuk beberapa stech baju tinggal pilih je..senangkan?pas tu tmbah dengan tudung inner ala-ala arab plus full face veil..mcm ne tuh..?huhuhu..i leave it to cah untuk setelkan..hahahah..baju reception kaler midnite blue/royal blue..dgn fresh idea.oh!sangat menyukai itu design..besh2!seronotnya!!!!!!feeling2 princess gitew...

semalam jugak aku dpat idea nk gna doily paper utk wedding tapi tak tahu ape yg nk dibuat..hohohoo...mgkin cenggini?



No comments:

Post a Comment