Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

PA system

alhamdulilah dh PA system yang besh!(baru je booking kot by tipon tadi..yoyo je aku kan,kang tak best..coiy!)belum jumpa face to face lagi.baru sembang kat tepon je.tapi cam best je kan..aku nih mereng sket, kalau dapat yg skemarudin gitew, agak la mati keras aku nk communicate.

tuhan maha adil, Dia bagi aku vendor yang baik-baik.alhamdulilah.semoga semuanya berjalan lancar.amin.semua yang bole dibawak berbincang, bertolak ansur & paling penting senang komunikasi & kepala gila jugak cam haku..hehehhe..even utk katering aku request crew sume lelaki, senang buat keje..kalau makcik - makcik nih susah sket.bukan ape , nti kot aku nk bergurau ade yang kecik hati pulak..huhuhu.lagipun dorang dh berusia, mane larat nk angkat berat-berat kan..lagi satu bile ramai crew lelaki , cpat la pengapit aku cpat dapat jodoh..wahahhaha..senang keje sket kan..hahahaha..PA system nih aku dapat dari katerer..mmg baik gile kan..dorang yang suggest kan , mgkin sbb tgk aku nih jenis gile, tu yang bagi dee jay yg gile gak..sesuai sgt kan.. =)..insyallah, meriah kot majlis tawen aku nti sbb yang buat keje nih kebanyakan satu geng.katerer geng dgn deejay..lagi ape erk?semoga semuanya berjalan lancar.amin

No comments:

Post a Comment