Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

fatimah engagement & sebey lagi!

nasib baik la dateline jauh lagi kan ..so dapat la sebey dengan sepuas hati untuk penjimatan terhebat..hahaaha.nampak sgt aku cheapskate kan..~watever!ade sape kisah ?

hari nih aku pergi rumah fatimah untuk setelkan hal tunang dia..baru siap halfway..tapi mama yati(mak fatimah yang aku panggil mak yati)nk tengok gubahan & dulan hantaran fatimah.demi menjadi engagement planner yang berjya(hahhaha!verangan, kan!)aku sanggup tak pergi berjimba-jimba dengan geng gedemp berpiknik di sungai congkak..:(..tgk gmbar dorang je ..tedey!tapi yang happy mama yati hapy dgn keje aku..yeahhhhhhh!!so untuk hari nih, aku bawak segala gubahan hantaran yang halfway siap tuh, sapra hantaran&bunga hantaran ..mgu dpan hari rabu, kan raya hari haji so aku raya kat rumah mak yati smbil smbung keje yang 1/2way tuh..hohoho..

nih la gubahan hantaran fatimah yang halfway & dulang hantaran



untuk majlis pertunangan fatimah(5 November 2010), aku sebagai engagement planner & provide services(sponsorship):

1 Sesi Makeup termasuk trial sekali
7 Bekas Gubahan Hantaran - guna Tray Hitam tema kaler peach(50%setel-ongoing)
**extra : 2 bekas hantaran silver bentuk hexagon(untuk letak bunga rampai & coklat)(Done)
Sepasang Sapra Hantaran Vogue(Done)
1 Bunga tangan(Done)
Hiasan bilik(On going)

mak fatimah nih sebenarnya mak angkat adik aku - ain, so sekali gus merangkap mak angkat aku..mamam yati nih baik sangat..mama yati cikgu sekolah aku & husband dia lecturer utm.selalu encourage kami adik beradik untuk jadi orang baik & berjaya..alhamdulilah..jadilah kami seperti yang sekrang.walau tak seberjaya mane pun, mampu berdiri atas kaki sendiri.. :)..sampai mati aku terhutang budi dengan mak yati..jadi sebagai membalas budi mak yati , aku sponsor benda-benda tak seberapa & takat yang termampu.. :)

on da way g umah mak yati kat kajang aku singgah kedai nih kat cheras untuk survey wedding favor



hasilnya mmg best!seronot!tapi Hencik S cakap kat petaling street pun ade kedai murah..tadi singgah kat petaling street ballik survey kasut perantni kat sg way,kedai tuh tutup..mgu depan kalo dh sebey kat Petaling street, mane yang murah, bulan depan start hunting wedding favor!giler awal kan kan..hahahaah

lepas setel keje kat rumah fatimah, pergi BB makan nasi ayam pastu pergi sebey kasut perantin kat Sungai way..yurkkkky!One utama lagi banyak pilihan..penat pusing..nih je yang dapat!mahal pulak tuh tak silap RM2++ , cap ayam..hohohoho



kat kedai nih:



yang ok sket pilihan kasut perantin kat sini:(range RM50 - RM200)




dari sungai way , gigih pergi Sunway Piramid redeem Bizzy Body pnya promo & sebey kasut perantin..mmg tak sia-sia..rupenya Charles & Keith tengah sales skrang & jumpa ksut nih:




dengan harga RM 155.90.tapi de kejis is tngal saiz 5 , last pair.aku pakai ketat , hokeh!!!:(

nk bawak hati yang sedey nih tdo..huhuhuhuhu

1 comment:

  1. kasut from C&K tu nampak salib dari jauh...huhuhu...maybe ada kasut lain lagi lawa dari ituew?

    ReplyDelete