Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 17, 2010

mereka adalalah kekuatan aku


nih la adik beradik aku:2nd-ain,3rd-yuyun, bongsu-fara
'kak long sayang korang sgt2!thu tak??'




besfren aku:shieda & ana



selain parent, mereka-mereka ini adalah kekuatan aku!tanpa mereka aku lemah.sebenarnya aku tak ramai kawan.kawan-kawan aku adalah adik beradik aku even we olz selalu berkontroversi & kawan sejati aku adalah shieda & ana.ke mana aku pergi mesti aku heret depa nih..g dating pun bawak adik beradik & besfren.bole gitew?hahhaha..'buy 1 free 5'..

susah&senang we olz semo2..sbb aku , ain , ayu, sida & ana duk kat shah alam sebagai perantauan..hahaha.motip sgt kan?so mase susah senang tuh bersama-sama..we are family we protect other..

kadang-kadang we olz perlukan seseorng untk jadi peneutral jika aku bergaduh dgn orang.contoh aku gaduh dgn shieda, ayu akan jadi peneutral supaya gaduh tak panjang..hheheheehe..

skrang nih sbb aku jadi bridezilla katanya, so dorang dh boring dgn citer aku yang balik2 citer pasal wedding prep.tak aku tak jemu nk citer dgn dorang even tak minat dengar pun aku citer jugak..wahahahahaha

tapi kadang2 aku sedih jugak sbb dorang tak faham aku yang excited nk tawen nih..haluan tuh cam dh lain-lain pulak..ape perasaan korang bile org yang tersayang tak faham yang kamu ini excited nk tawen dan bercerita itu ini tapi mereka tak minat..hoohooho

papepun aku tetap sayang dorang..heheehe..

motif entry nih : tadi aku tengok2 gmbr lame kitorang, tetibe jadi feeling jap..

2 comments: