Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 19, 2010

Hantaran

hot story!!!

igt tak Jendela Impian yang aku amek mase tunang tapi tak jadi?tak igt?tak tahu langsung?takpe..meh aku citer semula .start dari mula hokeh!

mase aku buat preparation tunang, aku dh pilih & book satu butik nih..nih butik pengantin yang first sekali aku booking&minat gile!name dia Jendela Impian Mempelai kat area Larkin, siap dh byar deposit(tapi dia jugak lah aku cancel) sebelum servis bertukar kepada Izad Wedding Gallery kat Kulai, sebab aku bertunang kat Kulai.mase aku bertunang aku tak refund duit kat butik pengantin yang pertama(Jendela Impian) sbb kononya nti wedding biarlah dia yang buat, kira duit tuh carry forward utk wedding.tapi since aku dh dapat butik pengantin untuk my wedding day.so aku nk refund la duit deposit aku tuh.lagi best,mase aku cakap dengan butik pengantin yang pertama cancel untuk tunang, aku ckp gile awal!awal 4 bulan , kau!pnya la tak mo butik pengantin tuh rugi ke ape ke kan..awal-awal aku ckp cancel utk tunang, duit tuh bawak ke depan utk deposit wedding..(baik punya customer kan kan kan!)hahahahha..dulu dia kata bole refund aku gatal tak amek.skrang nih tak jadi nk amek utk wedding,for sure aku nk refund balik duit deposit aku. alhamdulillah!aku dapat orang yang sangat baik.mula-mula dia cakap dia tak bole refund duit tuh.aku dh agak dh.tapi aku mintak dia replace dgn benda lain yang same nilai dengan duit deposit tuh.mula-mula aku pun blur.aku nk ape erk?sume aku dh ade..hrmm..ting!(kuar gmbar mentol kat kepala)tetibe dapat idea.aku suh dia buat hantaran !tetibe je kan aku edo hantaran mase tawen.mengikut perancangan aku mmg tak mo ade hantaran segala bagai..sebab mase tunang hantaran dh all out!berdarah2 hidung mekz! tapi aku nk redeem ape je , kan dgn duit yang tak bape nk banyak tuh??nk amek baju?? kene fitting bagai-bagai sume.leceh!lebih baik aku redeem hantaran senang!time nk nikah, baru pergi amek..huhuhuhuh..senang kan kan..yang penting duit tuh takde la burn cenggitew jew!memandangkan duit tuh dah kat tangan dia , so aku ckp nti keluarkanlah resit sbb masenya tuh panjang lagi..nyesal jugak aku nih ,mase duit tuh bole refund , aku tak mo refund, kan dh tak bole refund.padan muka aku!so lebih baik ade black & white..every sms mlm smlm pasal hantarna sume aku save..senang! nti nk fight balik ke ape ke , kan?mane la thu..coiii lah!!sbb dh ade prove..kalo ckp mulut~ nti hari nih cakap lain, esok cakap lain,tulat cakap lain.lebib baik black & white saje.takde la nti aku meroyan kalau tiba-tiba dia ckp alih-alih tak bole nk redeem ape2 menggantikan duit deposit..huhuhu...harusla aku bertukar menjadi gergasi hijau kalau tak bole redeem ape-ape.sbb mase cancel tunang , awal 4 bulan.cancel tawen lagi la awal.awal setahun kak , oiii!!!!tade ruginya mereka ..hohohohohoho

ok! after bersms segelo, aku berjaya refund 5 bekas hantaran(artificial flower):
1)Sireh Junjung
2)Potpuri
3)Coklat
4)Buah

5)kek


oleh kerana hantaran ini takde dlm list preparation aku, so jangan lah diharapkan benda yang grand & latop, ya!!ini mmg tak de dlm wedding preparation aku maka bendanya haruslah menjadi biasa-biasa sahejo demi untuk refund sahaja .

tapi haruslah mama aku bersuka ria sbb dia yang nak sangat hantaran , kan kan kan?so dah dapat & tertunai lah hasrat mama..hohohoho..

sekian, melaporkan.. =)

p/s: jutaan terima kasih tak terhingga kepada Jendela Impian kerana memberi pertukaran bagi menggantikan duit deposit tuh..tq so much..really appreciate..for all bride to be Johorian , bole survey Jendela Impian sbb layanan, PR & segalanya mmg terbaik untk kamu! ^_^

1 comment:

  1. u buat cancel direct pergi butik ke camne ? sbb i pun nak buat bende yg same ni heheh takut pulak :(

    ReplyDelete