Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

wedding cake & dress

alhamdulilah....

tadi aku call kak comel pasal tukar design kek perantin..yeahhhh!!acceptable! dia ckp 2 minggu sebelum majlis masih ade can nk tukar..wink wink tapi.....oh!tidak!aku mau stick dgn perancangan!ewah~tetibe kang terfikir yang lain aku tukar lagi..tapi kalau ikut mase tunang, mmg aku stick dgn design yang dh plan awal2..huhuhuhu

tadi jugak aku dh bayar second payment pada designer untuk dia beli kain, material &sume2... ^_^..tak sbar nk jumpa cah!yippie!!!

2 comments:

  1. Sweet like rich chocolate from godiva...
    Running off my tongue like syrupy strawberry drippings...
    My Coco Chanel...a special blend...

    Thanks...wonderful Lady!

    ReplyDelete