Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

Buggy pengantin







hari nih aku dapat idea utk jadi kan buggy sbgai prop utk outdoor photoshot mase reception.oh!mentang2 kawen kat 'padang golf'~tuh ayat mama aku..kalo dia ckp dgn orang, aku nih tawen kat padang golf..agak kelakar bunyinya..tapi tak pe.biarlah je..

kat Palm villa - lokasi reception aku. mmg ade golf course, so alang-alang bole la haku melenjan buggy dia , kan kan kan?hahahahha..pening kepala si Juliah dgn request aku.bayaran dewan tak masuk dgn water consumption & projektor..hohooho(sbb kat dewan tuh dia mmg dah ade projektor, kot la dapat free, nan edo!bye!berbayour hokeh!)so aku pun berkira-kria depa nih tak bagi FOC lagi..haha..motif kan berFOC segelo?takpe!mari mencuba nasib.kot la dapat..huhuhu..aku telah mengrequestkan kan pada si Juliah..tapi tak tahu lagi..dapat ke idak..harapnya dapat lah.kalo buggy dh siap deko kene cas..kalo buggy kosong, kau cas jugak ke Juliah oii!!mekz nk pakai untuk prop outdoor je pun..

dah la si Juliah cuti tawen 2 minggu bulan 1, so mari gelojoh selesai kan hal nih cpat ..hihihkhikhihk

2 comments:

  1. hehe mesti cute nih...awesome! :)


    meow~
    http://reneemeowweddding.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hehhehe..tima kaceh..nih baru verangan jew..ekekekekke

    ReplyDelete