Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

Dilema ~ lemah



atau




aku tengah dilema skrang nih antara si SONY A-mount DSLR Camera - DSLR-A290 atau NIKON

aku tgh sebey menda dua ketul nih sbb aku rase mmg penting pada aku nk buat keje as make up artist..balik - balik aku guna kamera hp aku yg cap hayam tuh!tarak kualiti la , beb!mekap letop, mampat sekati pun nampak mekap aku light je ..pas tuh nampak dull & tak proper je!!!hohohoho..kalo kamera mahal nih harusla gmbar nak clearrrrrrrrrrrrr!!!baru la semangat nk tgk..make up tak bape lawa pun kalo guna mende nih harus la lawa, kan????!!!gmbar cantik baru la customer percaya ..nih gmbar haku cam hareeeeeeeeemmmm..mane la customer nk percaya dengan skill haku..harap tgk live je la..cantik mekap..dlm gmbar , hampeh!!!hrmmmmmmmm...aiyakkkkkk!!!!

haihhhhhh!!!!byk gnanya lagi kamera ni..tak yah la nk citer panjang..aku tengah sebey lagi nih..tgal mase nk angkat je dan menambah darah kat hidung tapi tak tahu bile lagi nk agkat..tgu mase sesuai la kot..kang aku main angkat nih mende , harusla lobang tinga ikut darah!!hohohohoho~T_T..kene keje keras lagi la gamak nya..hohoo...

6 comments:

  1. pilih yg pling berkualiti & nmpk mekap cantik..sokong dgn statement zana pasal gambar..kl kamera power xcntik pun nmpk cntik..walhal yg tgkp pki kamera handphone sbnrnye lg cntik kan..

    ReplyDelete
  2. kina: kan?hehehhehe
    syima syaz: tima kaceh , dear.. ^_^

    ReplyDelete
  3. actually kalau nak guna compact camera pun ok mcm ixus canon.10megapixel pun ok...asalkan pandai adjust.guna automatik tapi adjust sikit part ISO.kalau guna DSLR pun tp adjust salah pun gambar tetap sama mcm camera 2.5 megapixel.
    apa2 pun asalkan u puas hati...u beli je...kalau pakai dslr blh buat bawak masa honeymoon.mcm yg blh buat dgn camera tu...tak rugi pun...

    ReplyDelete
  4. iqa sokong nikon..because nikon memang specialized in camera..and we cant deny nikon result much better than other brand

    ReplyDelete
  5. syima: tula..mase horny mun bole gna..i tgh sebey model & sales price ..heheh..tq very much syima

    iqa: tq for gud info.. :)

    ReplyDelete